Time  2 hours

Recorded March 2014

1.3
2.7

near Girona, Catalunya (España)

Cursa que es pot fer en modalitat de competició (amb xip) o popular. Sortint des de Sant Pere de Galligants es comença a endinsar cap a la Vall de Sant Daniel, fins que s'agafa un trencant i on es comença a trobar el sol pedregós, es travessa la variant de Girona per sota i s'enfila amunt pel camí Vell dels Àngels. Després d'unes pujades alternades amb curtes planes per a descansar una miqueta s'arriba a la zona que es va compartint el camí amb els cotxes. Així doncs es van fent entrades i sortides a la carretera que puja als Àngels. Abans d'arribar a dalt, el Matahomes fa que es gastin els últims cartuxos.

A dalt al Santuari hi ha un ambient molt festiu i agradable.

Parking

Restaurant El Cul del Món

Des d'aquest punt on hi ha el Restaurant El Cul del Món es pot veure perfectament el Monestir de Sant Daniel.
River

Riera de la Torre

Creuament per sota la variant de Girona

En aquest punt es travessa la variant per Girona per sota, dins d'un tub metàl·lic. Poc després hi ha els cartells que assenyalen l'inici del camí vell dels Àngels, camí medieval.

L'olivet d'en Salgueda

Lloc on Pere Moné va construir-hi dos bancs. Cada any hi muntava el pessebre. En Pere va morir l'any 2008, llavors va continuar el seu germà. Extret de Un pessebre arran del camí- Josep Matas http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/7-vista/8-articles/351800-un-pessebre-arran-del-cami.html?tmpl=component&print=1&page=
Ruins

Casa de les Figues

Tree

El Surolí

La Font del Surolí

Àngel que dóna la benvinguda