Moving time  2 hours 48 minutes

Recorded August 2019

2.4
4.8

near Wildenstein, Grand Est (France)

Entretinguda ruta per el Oest del Vosgues, es tracta d'una ruta molt tranquil·la, poca gent, majoritàriament la gent arriba en cotxe al coll de Herremberg i fá una volta des de allà.
Des de el Poble pugem per la Granja de Neufeld , Refugi Hus del Club Vosgien de Milhouse, el alberg Huss fins el Coll de Herrenberg, a partir d'aqui anirem planejant (+/-) fins Rothenbach....
Atenció, atenció... hi han 2 opcions per arribar a Rothenback,
1 ) camí a la dreta passant per Batteriekopf i Rothenbatchkopf
2) camí a l'esquerra que va bordejant aquest 2 muntanyetes.
Nosaltres volíem fer l'opció 1 però no vam saber enfilar correctament el camí, i una vegada has començat a fer camí, NO POTS creuar per mig del camp, ES RESERVA PROTEGIDA.
Una vegada estem al Coll de Rothenbach, seguim indicacions cap a Col d'Etang a on hi ha una cabana que va de nassos per fer un mos.
Seguim fins el col de Bramont i ja podem començar a baixar per tornar al punt de sortida.
Una bona ruta per coneixar tots els boscos que hi han per aquesta zona.
Val la pena arribar-se per fer-la.

Deixem cotxe a la plaça devant de la Oficina de Turisme

Tot surtin del poble a munt

Granja Neufeld

Seguim per cami esquerra

Vistes des de a dalt

Rotenback

Seguim per dins del bosc

Creuem carretera i cap a baix