Uploaded October 21, 2018

Recorded October 2018

1.6
3.2

near Colldejou, Catalunya (España)

Bonic tomb des de Colldejou per sota la Mola direcció La Torre de Fontauvella, fins el Coll Roig. Baixada pel Barranc de Puigdegarces fins el Collet Rodó i continuant passant per la Cova dels Dos Ulls, fins el Coll de la Desenrocada del Bailón, per remuntar fins la Dedesenrocada, passant per la Finestra dels Ocells. Gran vista sobre la Serra de Llaveria i la Mola de Colldejou.
Retorn fins el Collet Rodó, i retorn a Coldejou, pujant al Cim del Bec de la Gallina Cega, amb el camí un pèl perdut però fitat als punts clau, i baixant pel Grau de la Canal Fosca.

Un tomb agraït i molt bonic.

Diuen els experts, que en aquests paratges l'arquitecte Antoni Gaudí, hi va trobar una gran font d'inspiració.

la web de SAPIENS

Per acabar, us adjunto la fitxa sobre la dificultat de la ruta, mesurada en IBP, és de 55 HKG.

mira l'anàlisi complet de l'IBP

CABANA DE PEDRA SECA

Cruïlla a la dreta

Cruïlla

DESENROCADA DEL BAILÓN

El bec de la gallina cega

a l'esquerra pujada a LA MOLA

Roques de l'Ermità

• Photo of Ll. Gispert

Ll. Gispert Nov 29, 2018

Gràcies per compartir aquest poc conegut i frondos recorregut desde el Coll Rodó, Bec de la Gallina i el bonic grauet que travessa el barraanc de Buidagasses.

• Photo of jobapu

jobapu Dec 3, 2018

Gràcies pel teu comentari. Tenim una natura extraordinària ben a prop. Salut!