Uploaded May 23, 2018

Recorded May 2018

2.1
4.1

near Vallgorguina, Catalunya (España)

Amen amb cotxe direcció Vallgorguina, al encreuament dels vivers deixem el cotxe, comencen a caminar passem el pont de Can Pradell, anem per la pista, desprès d’uns 200mts. trobem un corriol a l’esquerre, ens porta directament fins el Dolmen de Pedra Gentil, avén-lo visitat continuem per la pista, fins trobar Can Pradell de la Serra i els indicadors del GR-92, el seguim fins el Santuari del Corredor, ara comença’m a baixar per un corriol, a ma dreta en direcció a Coll del Bruc, troba’n la pista, la seguim fins el Coll del Pi de Buac, a on deixem la pista agafant un corriol, que ens porta fins el GR-83 al seguim fins a la Casanova d’en Pibernat, aquí deixem el GR i prenem la pista que trobem a ma esquerra, que ens porta al Sot de Can Saleres, Gual de Can Vilar i Vallgorguina, ens dirigim per una pista que bordeja la riera de Can Vilar al pla del Forn, la depuradora de Vallgorguina, les restes de l’Església Vella, els vivers Salicrú, Pont de Can Pradell i al cotxe.