1.4
2.8

near L'Arboç, Catalunya (España)

Ruta per anar de l'Arboç al Vendrell a peu, pasant per antics camins, senders i pistes.
Sortim del Carrer Major, Rambla Gener, Carrer de l'Hospital, Carrer Andreu Suriol, Carrer de Ponent, Avinguda Tarragona i anem a agafar la pista que passant per el Torrent de la Pallisseta va directament a La Gornal, prop de l'Ajuntament surt una pista que ens porta a un camí a ma esquerra que va a parar a unes vinyes, les atravessem i agafem un altre camí que ve a sortir al darrera de la gasolinera, mes endavant anem a parar a la rotonda agafant la carretera que ens porta al Carrer del Sol de Bellvei, Carrer Montserrat, travessem tot recte per una finca i anem a parar al poligón i continuem per la Avunguda Massets, Carrer les Mates, Les Mates, Carretera Barcelona i arribem al Vendrell.
L'Arboç, Ermita de Santa Llúcia, La Gornal, Les Casetes, Bellvei, Les Mates i El Vendrell.

• Photo of Oscar Upegui

Oscar Upegui Jan 9, 2018

Una ruta que al igual merece la mejor valoración posible, para destacarle un poco más, Gracias Josep por compartir el trazado.

• Photo of Josep Mª Dalmau

Josep Mª Dalmau Jan 10, 2018

Muy agradecido Oscar por el comentario y la valoración positiva de la ruta.