0.8
1.7

near Sant Martí Sarroca, Catalunya (España)

Matinal curteta desde l'ermita de Santa Maria del Foix.
Surto des de l'ermita i passo per Can Vila, un grup de masies (algunes allotjaments rurals) i pujo una estona fins a trobar el corriol al pélags. Els dos primers són els més bonics i en el caminet entre els dos hi ha la font dels pèlags. Passo a l'altra banda del riu i pujo fins una vinya que deixo a l'esquerra i continuo riu amunt i vaig al pèlag de les nenes, és un grup de petites basses en una gran clariana de base rocosa i molt llisa. torno al camí i travesso el riu, passant pel Gual del trull, ara continuo baixant fins a trobar un amagat forn de calç, i, de seguida, agafo un corriol que em porta als pèlags inicials que torno a passar fins a la vinya. Ara agafo el camí a l'esquerra que em durà al punt de sortida travessant una gran vinya i sempre per la vora del riu, que travesso a uns 500 metres de l'ermita de Santa Maria. Porteu unes sandàlies de goma per si uns voleu banyar. Salut i bon camí!