Time  one hour 59 minutes

Recorded October 2016

1.9
3.8

near La Selva del Camp, Catalunya (España)

Per veure les fotos d'aquesta ruta aneu al següent enllaç :

Circular pels voltants de La Selva del Camp 26-10-16

VALORACIÓ GLOBAL : Ruta feta trotant bastants trams. La pujada des del Mas Paperer ( wpt 03 ) fins el coll ( wpt 04 ) ,on trobem el GR, és un dels racons més bonics de la zona. També cal esmentar el camí del Rec, ja a prop del poble.

Camí del Rec

APROXIMACIÓ : A la carretera de Vilaplana, sortint de La Selva, trobem la rotonda de l’hotel, aquí deixem el cotxe ( wpt 01 )

ORIENTACIÓ i GPS : ( Fàcil )

DIFICULTAT FÍSICA : ( Fàcil )

Paisatge típic de la zona

DIFICULTAT TÈCNICA : ( Molt fàcil )

PASOS PERILLOSSOS : ( Cap )

DESCRIPCIÓ : Com sempre, els wpt pretenen indicar els punt més significatius, interessants i conflictius de la ruta.

TIPUS de CAMÍ : Caminem per pista de terra amb trams de corriol.

COBERTURA GPS i MÒBIL : Tema GPS sense problemes. Movistar amb bona cobertura

Collada ( wpt 04 )

MENJAR : Avui tocava llauna i fruita.

AIGUA : No hem trobat cap font.

DADES TÈCNIQUES : En moviment 1 Hr 53’. He trotat una bona estona, cal tenir-lo en compte per calcular el temps

POSSIBLES VARIANTS : Un cop arribats al wpt 04 podem seguir pel GR 65.5 fins quasi el Mas de Tarragona i en aquest lloc agafar el camí nou de Garramell, ja que en el recorregut del track passem per una zona amb moltes masies i gossos cridaners , a més de passar per una tanca.

També en arribar al wpt 06 vaig agafar aquesta variant per estalviar tram de carretera. El camí resta una mica embrossat i travessa una finca. Crec que seguir recta fins la carretera pot ser més pràctic.

El que resta en peu del Mas Paperer

BIBLIOGRAFIA : Ed. Piolet té mapa de la zona de Prades

NOTA : Quan faig la valoració de la dificultat d’una ruta, sempre em refereixo a la part tècnica. La física, al menys per a mi, són uns números que tothom te que adaptar al seu estat de forma. Malgrat tot, crec que no hi ha una “fórmula màgica” d’us universal que elimini la visió subjectiva

Així en lloc d’estendre’m en una literària descripció del recorregut, intento donar la suficient informació per a que el lector sàpiga, abans de sortir, el que es trobarà a la ruta. De fet, només vull donar la informació que jo cerco al wikiloc.

Diuen que una imatge val més que cent paraules, per això pujo part de les fotos que faig a cada sortida. Donen una bona primera visió dels llocs.

01 Rotonda Hotel La Selva 26-10-16

molt interesant el Cami del Rec

• Photo of GERCA

GERCA Nov 22, 2016

i ben a prop de La Selva .......

• Photo of Alberto innovagroup

Alberto innovagroup Mar 4, 2018

Cabe decir que para senderismo es fuertecilla, en mi caso la quise hacer en bici y se convirtió en solo para expertos, debido a el oscurecimiento del dia y adversidades de trialeras del lugar decidí dar media vuelta, la próxima vez lo intentaré en compañía y en sentido contrario.

• Photo of guillemassot

guillemassot Oct 13, 2018

Gran descoberta. I, a la vora de La Selva.