Uploaded January 24, 2014

Recorded January 2014

2.4
4.8

near Senan, Catalunya (España)

Ruta centrada en l'ascensió al Tossal Gros de Vallbona (100 cims de 804 m) i que permet si és un dia clar, tenir unes bones vistes de l'Urgell. Vam tenir l'inici del matí un dia amb boira però al migdia el cel es va aclarir totalment. En aquesta ruta apareix un gran parc d'aerogeneradors. També són dignes de ser visitats al poble de Montblanquet, Senan i el Santuari del Tallat amb el seu observatori d'Artilleria.

Temps en moviment:3:32

• Photo of GERCA

GERCA Mar 9, 2014

Ja deus dur un grapat de 100 Cims ....

• un de poble Oct 10, 2016

No se quin criteri teniu en marcar un tros de ruta, el que va del monestir a la pista dels aerogeneradors passant per una parada de sembrat que no hi ha hagut mai cap sendero ni cami , una vegada que esta marcat t´es parat a pensar si algun dia li don per passar-hi uns senyors amb motos i amb cuats , dons n´hi passen ,quan es marque una ruta no si val tot crec jo .