Uploaded May 14, 2011

Recorded May 2011

1.1
2.2

near Vilaplana, Catalunya (España)

Prenent com a referent la Ruta dels Carlins, vam fer un apetita variant per així allargar-la una mica. Sortint del Refugi i en lloc d'agafar de cop el Cami de les Tosques, vam anar fins l'antic poble de la Mussara i des d'allí agafar el Cami de les Campanilles ( que ens portaria a Vilaplana ) fins el pla de les Airasses i a l'arribar a la pista anar a l'esquerra seguint l'indicador de les Tosques fins el mas de l'Adrià i des d'aquest punt seguir la Ruta Clàssica del Carlins.

Bibliografia : A peu per les comarques de Tarragona Vol IV (Arola Editors)
Mapa : Caminant per Vilaplana 1:10000 Ed. Piolet (2010)

Hi ha també un mapa dels Cingles de la Mussara (2007) de la Ed. Piolet, però té bastants errors.

Mas de l'Adrià
Maset de les Tosques
Hospital dels Carlins
CR GR7 amb Ruta Avencs

• RAM52 Jun 28, 2013

GRÀCIES PER COMPARTIR

• Photo of StoneAge

StoneAge Aug 14, 2016

La hice ayer, gracias por compartirla!

• Photo of joaquim domingo

joaquim domingo Sep 24, 2018

He fet la ruta del Gerca però en sentit horari, ja que l'ultima vegada no havia trobat el començament del camí a les Airases. Es una ruta curta però exigent amb pujades i baixades importants, encara que no molt llargues. Una excursió magnífica

• Photo of bambkion

bambkion Oct 21, 2018

Ruta cómoda, de dificultad moderada, que permite disfrutar de unas vistas fabulosas del Baix Camp. Algún punto de la ruta en que se cruzan varios caminos puede dar lugar a duda pero no es complicado seguirla.
    La próxima vez probaré a realizarla en sentido opuesto ya que, para mí, las vistas desde la Mussara son lo mejor de la ruta y prefiero acabarla con ese regalo para la vista.