Uploaded April 10, 2011

Recorded April 2011

1.8
3.6

near la Morera de Montsant, Catalunya (España)

El Grau del Carabassal presenta certes dificultats amb escales, cordes i claus. Per aquest motiu està catalogat com un grau molt difícil. Les persones que no tenen costum d'anar per passos equipats millor que pugin a la Serra Major per un altre Grau.
La baixada pel grau de l'Àgnet tampoc és massa fàcil i a més a més té trams bastant aeris, malgrat tot, no té ni comparació amb el Carabassal.
Hi ha un tros bastant desconegut i molt bonic amb aquesta caminada, és el camí del Roquer dels Grèvols. Un cop arribats a dalt del grau del Carabassal s’agafa seguint el pal indicador a la Cova Santa i malgrat semblar perdedor les abundants fites permeten anar-hi tranquil. El tros final, ja a la zona del Moloner, gaudeix d'unes precioses vistes i tot passejant ens duu fins a la Cova Santa.

Bibliografia : A peu per les comarques de Tarragona Vol V (Arola Editors)
Serra Montsant 36 (Nº 13) Itineraris Circulars Ed.Piolet

Serra Major Cruïlla GR

Grau de l'Agnet

• RAM52 Jun 28, 2013

MASSA DIFÍCIL PEL MEU PARER ......

• Photo of Coco loco

Coco loco Nov 27, 2016

Molt maco el recorregut.
    Els passos equipats no són excessivament difícils si saps on et fiques i estas acostumat a aquest tipus de recorreguts

• peremartir Dec 10, 2017

Ruta bonita i facil de realizar, la cueva es impresionante.