Uploaded November 14, 2010

Recorded November 2010

1.3
2.6

near Montferri, Catalunya (España)

ALS ANTICS RENTADORS DE MONTFERRI HI HA INDICADORS QUE ENS PORTEN SEGUINT EL CAMI DE SALOMÓ FINS EL MAS DE LA POLLA ROSSA. ALLI S'AFAGA EL CAMI DE CARRO QUE PUJA A LA TORRE .UN COP ARRIBAT A LA TORRE POTS BAIXAR DIRECTA FINS TROBAR EL CAMI D'ANADA . NOSALTRES VAREM SEGUIR PEL CARENAT ARRIBANT AL GEODÈSIC I QUAN ENS VAM CANSAR VAM BAIXAR PEL DRET JUST A LA ZONA CREMADA NO FA MASSA . EL CORRECTE HAGUÉS ESTAT SEGUIR CAMINANT I ANANT BAIXANT SUAUMENT FINS APROP DE LA CARRETERA DE SALOMÓ I AGAFAR CAMINS QUE ENS PORTIN AL INICI ( MONTFERRI).UN COP ARRIBAT AL GEODÈSIC , HI HA UN CAMÍ A L'ESQUERRA (NO EL VAM VEURE) QUE TAMBÉ ENS BAIXARIA FINS TROBAR EL CAMI D'ANADA

Bibliografia : A peu per les comarques de Tarragona Vol VI (Arola Editors)
Ruins

Mas de la Polla Rossa

Mas de la Polla Rossa , actualment en ruines

GEODESIC 389

GEODESIC

Torre del Moro

Torre del Moro o de Montferri

• RAM52 Jun 18, 2013

`Gràcies per pujar els tracks dels llibres !A PEU per les ...... "