Uploaded April 12, 2016

Recorded April 2016

1.1
2.1

near Gurb, Catalunya (España)

Bonica excursió duta a terme a la comarca d'Osona, Gurb. Deixem el cotxe a l'esglèsia de Sant Andreu de Gurb i ens posem en ruta.

En el primer tram trobarem el Bosc Encantat, molt bonic de veure ja que s'hi troben diferents estàtues de fusta policromades i podrem distigingir diferents tipus d'arbres mitjançant cartells clavats al terra.

Un cop passat aquest Bosc, ens desviarem a la dreta i seguirem el track fins arribar a Sant Roc, una bonica esglèsia del romànic.

Un cop passada aquesta esglèsia ens dirigirem cap a la Creu, tot passant per uns corriols molt bonics i de molt bon fer.

A mida que anem avançant observarem que el desnivell es més considerable. Cal dir que és una pujada bastant forta, de molt bon fer per això. D'aquí ve la dificultat que li he otorgat.

Bé, hem de tenir en conta que hi ha alguna intersecció, indicada i no té lloc a pèrdua.

Un cop haguem fet cim, podrem observat una Creu d'uns 5m de ferro, un màstil que porta una estelada. També hi trobarem una escultura de l'antic castell que s'hi trobaba ( encara podrem veure unes minces ruïnes ) i finalment una taula al cantó de l'estelada que ens mostra la situació de cada muntanya.

Des del Cim podrem observar diferents cims. Si mirem en direcció a la creu observarem tot el Montseny i concretament El Matagalls.

En direcció a l'estelada podem observar tot el conjunt de Serra Cavallera : Taga, Puigestela. També si ens hi fixem hi veurem el Puigmal, el Balandrau... i si la meteorologia ho permet fins hi tot el Canigó.

Un cop admirada la bellesa del paisatge, comencem el descens. S'ha d'anar amb conte ja que és força pronunciat i està ple d'interseccions, les quals estan indicades al track.

Fins aquí la sortida, molt agraïda a la vista.

Temps total: 2h i 40 min

Sant Andreu de Gurb

• Photo of Mibo80

Mibo80 Aug 25, 2018

Sóc de Collbató i tenia ganes de fer una sortideta a prop i sense haber se passar per Montserrat. Té tot el que m'agrada: corriols, senders, parts més ovagues, parts més obertes... Molt xula per fer al costat de casa i en menys de 2h