Uploaded November 18, 2018

Recorded November 2018

3.0
5.9

near Olesa de Bonesvalls, Catalunya (España)

Versió en Català

Excursió de caire moderat en el que asolim el cim comarcal del Garraf (Puig de la Mola) i el Montau. No fer durant l'estiu.
Punts d'interès

1- Hospital de Cervelló
Antiga dependència per a acollir els pelegrins i vianants pobres que passessin per l'antic camí de Barcelona a Vilafranca del Penedès. L'edifici va ser fundat l'any 1262 per Guillen de Cervelló i és d'estil romànic-gòtic
2- Cim del Montau
Muntanya de 657 metres situada al massís del Garraf, entre els municipis d'Olesa de Bonesvalls (Alt Penedès) i de Begues (Baix Llobregat).
3- Puig de la Mola
Muntanya de 534 metres que es troba al massís del Garraf, entre els municipis d'Olivella (Garraf), Begues (Baix Llobregat), Avinyonet del Penedès (Alt Penedès) i Olesa de Bonesvalls (Alt Penedès). Cim comarcal del Garraf.

Versión en Castellano

Excursión de carácter moderado en el que se llega a la cima comarcal del Garraf (Puig de la Mola) y la cima del Montau. No hacer durante el verano.
Puntos de interés

1- Hospital de Cervelló
Antigua dependencia para acoger a los peregrinos y viandantes pobres que pasaran por el antiguo camino de Barcelona en Vilafranca del Penedès. El edificio fue fundado en 1262 por Guillen de Cervelló y es de estilo románico-gótico
2- Cumbre del Montau
Monte de 657 metros situado en el macizo del Garraf, entre los municipios de Olesa de Bonesvalls (Barcelona) y de Begues (Barcelona).
3- Puig de la Mola
Monte de 534 metros que se encuentra en el macizo del Garraf, entre los municipios de Olivella (Barcelona), Begues (Barcelona), Avinyonet del Penedès (Barcelona) y Olesa de Bonesvalls (Barcelona). Cumbre comarcal del Garraf.

English Version

Moderate excursion in which you reach the top of the Garraf (Puig de la Mola) and the top of the Montau. Do not do during the summer.
Points of interest

1- Cervelló Hospital
Former dependency to welcome the pilgrims and poor pedestrians who will pass through the old road of Barcelona in Vilafranca del Penedès. The building was founded in 1262 by Guillen de Cervelló and is Romanesque-Gothic
2- Montau Summit
657 meter mountain located in the Garraf massif, between the municipalities of Olesa de Bonesvalls (Barcelona) and Begues (Barcelona).
3- Puig de la Mola
Mount of 534 meters that is in the Garraf massif, between the municipalities of Olivella (Barcelona), Begues (Barcelona), Avinyonet del Penedès (Barcelona) and Olesa de Bonesvalls (Barcelona). Garraf regional summit.

Version française

Excursion de caractère modérée où vous atteignez le sommet du Garraf (Puig de la Mola) et le sommet de Montau. Ne pas faire pendant l'été.

Points d'intérêt

1- Hôpital Cervelló
Ancienne dépendance pour accueillir les pèlerins et les piétons pauvres qui traverseront l'ancienne route de Barcelone à Vilafranca del Penedès. Le bâtiment a été fondé en 1262 par Guillén de Cervelló et est de style roman-gothique.
2- Sommet de Montau
Montagne de 657 mètres située dans le massif du Garraf, entre les communes d'Olesa de Bonesvalls (Barcelone) et de Begues (Barcelone).
3- Puig de la Mola
Mont de 534 mètres situé dans le massif du Garraf, entre les municipalités d'Olivella (Barcelone), Begues (Barcelone), Avinyonet del Penedès (Barcelone) et Olesa de Bonesvalls (Barcelone). Sommet régional du Garraf.

NOTA: Excursió realitzada el gener de 2016.