Uploaded October 9, 2016

Recorded October 2016

2.6
5.2

near Sadernes, Catalunya (España)

No se que dir d'aquesta muntanya.
A vegades sembla que no valorem lo que tenim a prop de casa o que se mes maco si esta mes lluny.
Donç tinc Sadernes a 30 minuts en cotxe i sobre seu, el Bassegoda, i aquest cim te algo especial.
Hi ha pocs cims amb un 360graus de vistes tan especials com aquest.
Aquest cop he preferit pujar per el complicat "Pas del Cabro", (mai millor dit), i baixar per la GR11 que acaba a les gorgues de Sadernes i t'hi pots refrescar els peus...
Teniu aquest pas un pel complicat per el desnivell i el tall d'abans de l'ermita de les Agulles que costa seguir el GPS ja que el cami esta un pel emboscat pero tota la ruta en si ha estat molt acertada i segur que la disfrutareu.
GPS I CAMES...

Riera de Sant Aniol

• Photo of mariattxi

mariattxi Jul 29, 2019

Ruta maca amb vistes fantastiques, encara q a mi em surten 22k des de el parking de Sadernes, q es d'on vam sortir

• Photo of cagarutes

cagarutes Jul 29, 2019

Hola mariattxi, suposo que vareu sortir del parking de baix de tot, per aixó els kms extres.
    Nosaltres vam sortir del de dalt de tot i d'aquí la diferència.
    Merci per valorar la ruta!