Moving time  3 hours 46 minutes

Recorded February 2019

2.3
4.5

near La Riba, Catalunya (Espa帽a)

La Riba-Masia del Albert-Font de la Masia Maginet-Tossal del Moragues-Cami dels Moros-Torre del Petrol (Puigcabre)-Grau coster de la Cansalada-La Rapita- La Riba (Alt Camp) Tarragona Catalunya
Parking

Inici La Riba L' Alt Camp

GR 7 La Riba - Lilla

Intersecci贸

Masia del Albert

Information

Mal indicat el sender se pert

Vilaverd

Ruins

Torre del Petrol

Panoramica

Grau del coster de la Cansaladeta

Intersecci贸 a la Riba

La Riba

La Rapita ( La Riba )

Parking

Final La Riba

Perdix Jun 10, 2019

Hi ha un punt, en la bassa, on es perd el cam铆 i no s'explica com retrobar-lo i un perd temps i esfor莽. Hi ha bona part de la ruta que passa per zona que es va cremar fa anys i aix貌 fa que perdi la bellesa natural que havia de tenir. No obstant, 茅s una ruta interessant. I la Torre del Petrol s'ho val.

Perdix Jun 10, 2019

Tamb茅 hi ha una mica d'enredo amb la ruta marcada abans del Coll Vell. Jo vaig seguir recte avall i vaig evitar fer un tomb innecessari que marca el track.

• Photo of Caputx

Caputx Jun 10, 2019

Hola Perdix, lo de la bassa es va passar igual a nosaltres cuan vam arribar a la bassa es per la ruta, es lo q pase al descarregar el track de un altre seguidor , per lo demes moltes gracies salut.

Perdix Jun 10, 2019

S铆, s铆. Vaig fer una foto de waypoint a la meva ruta gravada i li vaig posar de nom alguna cosa com "la bassa s'ha de veure des d'aqu铆", per mirar d'ajudar a futurs excursionistes.
    Tamb茅 hi ha aquell punt que et comentava, que tens una l铆nia recta (senyal que has perdut gps all脿) i enlloc de fer aquell tomb innecessari, vaig baixar recte i vaig retrobar la ruta m茅s endavant.
    Us poso la meva ruta per si us pot ajudar (a m茅s hi he posat dades hist貌riques, etc.):