Moving time  4 hours 44 minutes

Recorded February 2019

2.3
4.6

near Girona, Catalunya (España)

Inici del trajecte senderisme en tren Girona - Porbou. En aquest primer tram anem de l'estació de tren de Girona a la de Celrà. Passem pel casc antic de Girona, i després de visitar la Catedral, agafem un camí cap a la Vall de Sant Daniel. Caminem per un tros de l'Anella Verda i ens dirigim al Puig Estela per la riera de l'Onofre. Aquesta ruta és difícil a les baixades i prèviament a la forta pujada del Puig Estela. Mentre anem pujant, veiem unes vistes fantàstiques de la Província gironina. Abans d'arribar al Castell de Sant Miquel, ens desviem pel Collet d'en Figueres cap a les Mines del Nen Jesús. Les mines presenten un total de vuit galeries no totes visibles. Podem entrar-hi, però necessitarem una llanterna. Seguidament, pujem pel bosc de les escultures i finalment arribem a Celrà on acabem la ruta a l'estació per començar el següent tram cap a Bordils.
Següent tram: Celrà - Bordils
Castellano:
Inicio del trayecto senderismo en tren Girona - Porbou. En este primer tramo vamos de la estación de tren de Girona a la de Celrà. Pasamos por el casco antiguo de Girona, y después de visitar la Catedral, cogemos un camino hacia el Valle de San Daniel. Caminamos por un trozo del Anillo Verde y nos dirigimos al Puig Estela por el arroyo del Onofre. Esta ruta es difícil en las bajadas y previamente a la fuerte subida del Puig Estela. Mientras vamos subiendo, vemos unas vistas fantásticas de la Provincia gerundense. Antes de llegar al Castillo de San Miguel, nos desviamos por el Collet de en Figueres hacia las Minas del Niño Jesús. Las minas presentan un total de ocho galerías no todas visibles. Podemos entrar, pero necesitaremos una linterna. Seguidamente, subimos por el bosque de las esculturas y finalmente llegamos a Celrà donde acabamos la ruta en la estación para comenzar el siguiente tramo hacia Bordils.
Siguiente tramo: Celrà - Bordils

Collet d'en Figueres

Font del Borni

Mine

Galeria 8 (Mines Nen Jesús)

Si es vol entrar, s'ha de portar llanterna i s'ha d'anar amb compte amb el sostre

Galeria ( pas tancat )

Mine

Galeria 5

Carregador mina del Nen Jesús

Font d'en Bussé

Bosc de les escultures (inici)

Tram on es pot gaudir d'unes escultures exòtiques i molt boniques. A les fotos estan gaire bé totes les escultures, estan agrupades en collages.

Celrà

Església de Sant Feliu

Train stop

Estació de tren Celrà i Ajuntament Celrà

Final de ruta a l'estació de Celrà, al costat de l'ajuntament.