Uploaded August 21, 2017

Recorded August 2017

2.5
5.0

near Gavarnie, Occitanie (France)

Segoan etapa, la ruta mes dificil del recorregut, l'eixida es fa per darrere del refugi, i al principi la pujada es suau i sense problemes, es travessen una serie valls menuts , la natura es plena explosió, marmotes amb les seues cries, les flors del safranet anuncien la tardor, encara que estem al mes d'agost, tot verd, des de aquest punt podem vorer-li la cara al Perdut, els ramats d'ovelles entapissen les faldes de la muntanya. Drespres quant el gps indiquen que estas a prop de la bretxa, venen uns 2 km. , entre destrepes, puja-baixa i el pas dels "Arrianos", 100 metres de cadena que alguns senderistes ens atravessa i per fi la Bretxa, expectacular, a partir d'ahi una baixada dura, havia gel pastos, a la dreta la cataracta de Gavarnie, esplendida!, el refugi de Serradets (tancat), i partir d'ahi una baixada esgarrifosa, una zona plana o mes bé ondulada, i partir del port de Bujaruelo, una baixada sense descans, hi ha que anar amb cura, el sol pega de valent, fins aplegar al bosc, hi ha que carregar aigua en el refugi de Serradets, pues fins aplegar al refugi de Bujaruelo ho hi ha ni gota.