Download

Recorded

January 2021

Live Tracking

Share your location with friends and loved ones during an activity.

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads
Live Tracking Live Tracking
5,748 ft
154 ft

near Zeytinli, Balıkesir (Türkiye)

Macera Rotaları Kitabı'nın 19. bölümünde Kazdağlarındayız. Harita üzerindeki bayrakların ne ifade ettiğini, yakınlarındaki görülecek yerleri, kamp ve konaklama alanlarını, rota zorluk derecelerini, önerilen süre, uygun mevsim gibi detayları Macera Rotaları kitabında bulabilirsiniz.

3 comments

• Photo of HARUN Ergul

HARUN Ergul Jun 29, 2021

Rota guzel.ozellikle milli park tirmanisi manzara vs olaganustu.tecrubesiz motorcunun biraz zorlanabilecegi bir rota

• Photo of Ogulcan Ozmen

Ogulcan Ozmen Oct 21, 2021

I have followed this trail  View more

21 Ekim 2021 Rotaya Tenere 700 ile Karaköy'den başlayip Dalak Suyu ardindan Zeytinli tarafina giderek tamamladim. Karaköy'den ayrildiktan sonra telefon neredeyse hiç çekmiyor. Rotayı tek motor ile tamamlamamkta fayda var diye dusunuyorum.

Erkin Bey'e çok teşekkürler rotayi takip etmek oldukca kolay oldu, özellikle Macera Rotalari kitabindaki ufak detaylarin cok onemli oldugunu dusunuyorum. Emeklerinize Sağlık

• Muhammet Ali Öğüt Jun 20, 2022

I have followed this trail  View more

Zeytinli’den Sarıkız Zirvesine olan rotayı yaptım, daha doğrusu yaptık artçılı bir şekilde nc 750x ile şaşırtıcı şekilde çok bakir alanlar var. Müthiş yollar, herkese tavsiye ederim. Yolların bazı bölümleri çok mıcır ve kayalık olmasına rağmen risk almadan süren herkes bu rotayı tamamlayabilir.