6.4

near Garralda, Navarra (España)

Hem sortit de Garralda i hem enfilat la muntanya, a dalt hi ha unes vistes precioses. Després hem baixat i hi ha una valla pel bestiar que hem obert sense dificultat i després cal tancar-la. La baixada és tota per dins d'un preciós bosc i quan s'arriba al final hi ha una altra valla però aquesta estava tancada amb candau, només permetia el pas a caminants, llavors hem tingut de passar les bicis per sobre la valla. I al cap de poc hem arribat a Burguete a on hem pogut comprar un entrapà bonissim al forn. Després hem agafat carretera, fins l'entrada d'un camí i llavors hem vist que anavem en direcció contrària ja que tornaven al lloc de sortida. Al tirar enrere hem trobat un camí que ens permetia deixar la carretera i tornar a Burguete, llavors ja hem seguir el camí que ens portava a Roncesvalles, la tornada hem tirat pel mateix camí des de Roncesvalles a Burguete i llavors hem agafat el camí cap a Garralda, camí que ja haviem fet un tros. Aquest camí es planer i fàcil de pedalar i s'arriba perfectament a Garralda. Poso moderat perquè en un inici es pujada constant i després baixant cal tenir una mica de domini de la bici.