Kasalta
  • Photo of Vilanova, La Bisbal, Pla de Manlleu, Pontons, St. Martí Sarroca

Uploaded March 19, 2011

Recorded March 2011

near Vilanova i la Geltrú, Catalunya (España)

Volta pels amants de les carreteres tranquil·les i els forts pendents.
Surt de Vilanova i la Geltrú, passa per Calafell, Bellvei, Sta. Oliva, La Bisbal del Penedès, La Juncosa, puja el Coll d'Arca, Aiguaviva i a la sortida del Pla de Manlleu, agafa una pista a la dreta que porta al Coll de la Creu de Sapera i baixa a la carretera de Pontons, la segueix en direcció a Torrelles de Foix però a les Fonts les Dous la deixa per agafar un trencall a l'esquerre que puja a La Plana de les Torres, on un seguit de cartells indicadors porten a Pontons. Continua pujant fins al trencall que surt al Collet de la Serra de la Llacuna. Després de la llarga baixada que porta a St. Martí Sarroca, segueix pel camí que passa pel cementiri i porta a Les Conilleres, Castellví de la Marca, St. Marçal, Les Massuqes, Torrelletes, Castellet i Vilanova.

• Photo of carsol

carsol Mar 21, 2011

Bona volta, molt bona !! Suposo que amb la bici de ciclocròs ?

Kasalta Mar 22, 2011

Doncs no, Carsol, es tot asfalt i amb bici de carretera es pot fer sense cap problema.

• Photo of pfg

pfg Apr 7, 2012

Volta fantàstica Kasalta. He fet una variant a l'inici i el final però és la teva. Moltes gràcies!
    Pep

Kasalta Apr 8, 2012

Les voltes no tenen propietari, les carreteres i camins ja hi son, només es tracte de donar a conèixer el itineraris que ens agraden.
    Molt agraït pels elogis i personalment em dono per satisfet si has gaudit del recorregut.

• Photo of acortada

acortada Jul 1, 2013

Molt bona. L'he feta sense Pontons (ha faltat temps i cames), pero ha estat molt be. Tranquil.la i disfrutant de la contrada.

Molt tranquil.la i per disfrutar.

Kasalta Jul 1, 2013

Molt agraït pel comentari.
    No cal fer els recorreguts estrictament com estan posats, el més important es gaudir de la sortida.

• Photo of jgamero79

jgamero79 Apr 9, 2019

Avui la he fet¡¡¡molt bona ruta y molt tranquila y uns paossatges preciosos¡¡¡¡gracies 🤙