Time  3 hours

Uploaded January 29, 2018

Recorded January 2018

near Vic, Catalunya (España)

Collsesplanes
Sortim de Vic per l’antiga carretera de Santa Eugènia. Continuem cap a Taradell i ascendim còmodament el primer coll del dia, la Collada de Mansa. Iniciem el descens en direcció a Viladrau i arribem a la Barita on tornem a anar cap amunt. Creuem Viladrau i arribem en tres quilòmetres al Coll de Gomara. Després d’una baixada d’uns tres quilòmetres, continuem en direcció a Coll de Revell on hi arribem poc després. Creuem l’eix transversal i anem pedalant sempre en pujada fins a Cortals i la cruïlla que va a Sant Hilari. Ens desviem a l’esquerra en direcció a Collsesplanes on hi arribem després d’una lleugera pujada.
Vuit quilòmetres de descens per una carretera molt tranquil•la i pràcticament sense trànsit.
Arribem a Bojons i posteriorment a Sant Sadurní d’Osormort. Continuem de pujada paral•lelament amb l’eix transversal fins al Coll de Romegats, darrer coll de la Jornada. Des de Romegats, ja només ens restarà un plàcid descens per acabar la ruta.

Calldetenes

Viladrau

• Photo of Caroline2

Caroline2 Feb 12, 2018

:) ruta clàssica però sempre sorprenent