near les Planes d'Hostoles, Catalunya (España)

Les Planes d'Hostoles - Olot - Coll de Canes - Ripoll - Campdevànol - Gombrèn - Coll de la Merolla - La Pobla de Lillet - Guardiola de Berguedà - Saldes - Coll de la Trapa - Gosol - Coll de la Josa - Fórnols - Coll de la Trava - Cerc - La Seu d'Urgell.

27 de juliol del 2014 comencem la nostra particular travessía pels pirineus, som en Marcel, en Carlos, en Pirru, en Tito, en Cusi, en Pau i jo, en Molist.
Durant l'hivern em organitzat la ruta, buscant allojaments, buscant carreteres, i fins i tot varem tenir la sort que la senyores d'en Pirru i en Tito ens volguessin acompanyar, la Sílvia i l'Eva amb les petites Aran i la Mariona, elles aniríen amb furgoneta i ens portarien les maletes, un luxe!
Ens disposem a fer la mítica travassía del Mediterràni a l'Atlàntic amb una petita variació, no sortim d'arran de mar com podria ser de Portbou, Cadaqués o Argelès sur Mer o fem desde el nostre poble, Les Planes d'Hostoles, em dissenyat una ruta de 6 etapes, pel pirineu Català, Francès, i pel País Basc.

Amb les ganes que tenim de fer la travessía, el dia D costa d'arribar, però finalment arriba, em cadat per sortir a les 8 del matí, el primer dia em d'anar a dormir a La Seu d'Urgell, ens espera una etapa força dura jà que aquell dia feia bastanta calor. Vam arribar sense cap problema parant a fer la coca-cola a Gosol i a l'arribada ens esperava un bon bany a la piscina del càmping, de moment tot anava sobre rodes, mai més ben dit!