• Photo of Tírvia Alins Lo Covil Farrera Tírvia

August 18, 2020

August 2020

Advanced Filters

Filter by recording month or date. Find trails only from people you are following.

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads
Advanced Filters Advanced Filters

near Tírvia, Catalunya (España)

54km 2100m+
Sortim de Tírvia pujant direcció Alins passant pel bosc de Virós entre diverses bordes. Un cop baixem i arribem Alins, tornem a enfilar el que serà l’ascensió principal de la ruta fins al coll de Covil (2400m) i descendim fins al refugi del Gall Fer. Continuem baixant travessant novament el bosc de Viròs, dins el bosc s'arriba a un encreuament on desapareix la traçada, girar a l'esquerra seguint les marques grogues del sender, voregem la serra d’Erta, passem pel solà de Burg (tram de GR i camí molt brut) fins quasi be arribar a Farrera, seguim per pista cap Burg i finalitzem a Tírvia
Tot per pistes forestals, camins, pistes asfaltades i un tram de GR ja esmentat, recorregut fàcil però exigent pel desnivell. Vistes impressionants!