near Sant Fruitós de Bages, Catalunya (España)

Uff! Avui he lluitat amb el vent!

Surto de Sant Fruitós i vaig cap el parc de l’Agulla creuant la C-55 per sobre la pasarel•la.
Creuo Manresa per anar cap el Xup i Sant Salvador de Guardiola.
Aviat comença la pujada suau cap a Maians, on començo a notar el vent, tot i que encara no emprenya.
Baixada ràpida cap a Òdena ... i una mica fresca!
Passo el poble i segueixo baixant cap Igualada.
Vaig creuant en pla el polígon fins a trobar la carretera de Prats de Rei.
Comença la pujada fins la serra de Rubió en busca dels molins de vent ... però, primer trobo el vent!
Uff! Tot i que no te rampes bèsties, va pujant. Primer més suau i després una mica més dret, a més, avui m’anava donant el vent en contra ... Uff!
Un cop al Parc Eòlic em trobo una bona concentració de motos. Foto i avall cap a Rubió, ben tapadet que fa fresca!
Baixant i baixant arribo a la carretera cap a Copons, que l’agafo en pujada suau.
Creuo Copons i segueixo pujant suaument cap a Veciana ... Hi ha una font al trencall de Santa maria de Veciana.
Segueixo pujant suaument ... i contra el vent ... fins arribar a la carretera de Calaf, que l’agafo en pujada suau cap a Sant Martí Sesgueioles, que planeja fins Calaf.
Surto del poble en pujada per aviat començar a baixar a sac cap a Sant Pere Sallavinera i continuar baixant fins a la rotonda de l’eix, que comença la pujada cap a Fonollosa ... Uff! Hores d’ara ja costa tot!
Un cop al trencall de Castelltallat, baixada molt ràpida fins Sant Joan.
Agafo el camí asfaltat del poal per arribar a Manresa, creuar-la i pel Parc de l’Agulla, arribar a Sant Fruitós.