Moving time  4 hours 9 minutes

Uploaded October 27, 2019

Recorded October 2019

near Sant Cugat del Vallès, Catalunya (España)

Sant Cugat del Vallès - Canyamars – Sant Cugat.

Sortida de diumenge amb bicicleta de carretera amb els companys de la UCSC Grup B i C.

Ahir vàrem fer el canvi d’hora de la tardor, amb la qual cosa, hem gaudit d’una hora més de descans nocturn i pogut sortir amb llum del dia a les vuit de la matinada. Com a les darreres sortides, avui hem anat una pila, uns vint. A veure si recordo els noms..... cal fer memòria amb l’edat..... A més, avui hem esmorzat plegats amb els companys del Grup C, mentre que alguns altres feien la marxa de la Gerunda. Per ordre en la taula, de cap en Toni, José L, Martínez, Montse, Julián, Joan C, Javi, Jorge, Vicenç, José L. Martín, el Jankel de convidat, que ha vingut en cotxe, Miquel, a l’altre cap de taula, Txiqui, Jaume, Jesús, Tomàs, Francesc, Jordi, servidora, Maria, Orleans i José L. Molina. A Dosrius ens hem trobat amb alguns del Grup A que han parat a fer el cafè.

Hem anat per la carretera de la Roca fins al coll de Parpers, baixat a Argentona i tombat direcció Dosrius i Canyamars, on hem coincidit des de Parpers amb la marxa Sensi de Mataró. Hem esmorzat al restaurant Cal Víctor on hem estat més d’una hora, buff! (no podem anar tants a esmorzar o s’eternitza). De tornada hem anat per Dosrius i hem trencat per la fàbrica Breinco pujant el fort coll fins a Santa Agnès de Malanyanes i d'allà baixant a la carretera de la Roca, hem desfet ruta d'anada.

La ruta ha estat: Sant Cugat - Cerdanyola - La Ferreria - Montcada - Martorelles - Sant Fost de Campsentelles - Montornès - Vilanova – la Roca - coll de Parpers - Dosrius – Canyamars – Dosrius – coll de la fàbrica Breinco – Santa Agnès – la Roca – etc. etc.