Moving time  3 hours 21 minutes

Recorded June 2019

3.9
7.9

near Amer, Catalunya (España)

Sortim del Parc de Bombers d’Amer i de seguida agafem la Ruta del carrilet direcció a Les Planes d’Hostoles. La ruta la faig amb la meva filla de 7 anys, per tant veureu que parem molt, però es pot fer mes ràpida.

La primera parada la farem per visitar dues fonts. La Font de l’Abeurador i la Font dels Carlins, on podem refrescar nos i tastar aquest aigua tant bona.

Seguim la ruta del carrilet direcció a Olot i abans d’arribar a les planes ens trobem amb el Gorg de Santa Margarida, un lloc espectacular. Dir que amb les bicicletes no vàrem baixar, les vam deixar lligades a un arbre. El camí no es còmode ja que hi ha llocs feixucs per les bicicletes.

Seguint arribem a Les Planes, allà dinem i en acabat anem direcció a Sant Feliu de Pallerols. Ràpid trobem el següent gorg, el de Can Poeti, on decidim refrescar nos.

Finalment trobem el Gorg de la Plana, un altre indret preciós!

La tornada es tot baixada i molt agraïda.