Uploaded March 8, 2015

Recorded March 2015

9.0

near L'Arboç, Catalunya (España)

RODA de BERÀ - L'Arboç. 080315

Ruta amb bicicleta de carretera, organitzada per la Penya Ciclista de l'Arboç, per anar a fer una volta i anar a pujar el Coll de Masarbonès baixant pel Coll de Bonastre, fent parada per esmorzar a Roda de Berà.

Avui diumenge hem sortit una colla de dotze amics de la Penya Ciclista de l'Arboç: En Feliu i Josep J. han anat directes a Roda de Berà, els altres hem fet tot el recorregut, en Jaume, Ramón, Juan, Manel, Josep S, Victoriano, Santi, Miquel Angel, Mateo i Josep D.

El recorregut passa pels següents llocs i localitats: Banyeres del Penedès, Casa-roja, Llorenç del Penedès, El Papiolet, Ortigós, La Bisbal del Penedès, L'Esplai del Penedès, Masarbonès, Masllorenç, Els Plans, Bonastre, La Vinya de Bonastre, Roda de Berà, El Francàs, Karting El Vendrell, El Vendrell, La Muntanyeta, Bellvei, La Gornal i tornada a l'Arboç.

Avantatges d'anar amb bicicleta.

Els ciclistes estàn amb molt bona forma:
Probablement, un ciclista entregat sigui de les persones més en forma que coneguem. Només una hora de bicicleta crema més de 500 calories, depenent de la inclinació i de la velocitat. És una excel·lent manera per aconseguir que el teu ritme cardíac millori, la qual cosa fa que disminueixi el risc de contraure malalties cardiovasculars en persones grans, segons un estudi de 2013. A més, muntant en bicicleta fem servir una gran varietat de músculs, com els quàdriceps, els isquiotibials i fins al cor. D'altra banda, a l'anar en bici no exercim pressió sobre les articulacions, com si fem en córrer o amb altres formes de cardio. El ciclisme, per tant, és un esport de baix impacte.
Camping

l'Arboç

t

• Ramòn Mar 8, 2015

Ruta bona dia dolent. Ramón.

• Photo of sans josep

sans josep Mar 9, 2015

va ser una ruta, jo diria q amb bastanta pressa, dons s'avia d ser a casa a les dotze, per mort d veura el BARÇA-RAYO, q va acabar amb el resultat d 6-1 . tot un plaer.
    salud i cames.

• Photo of Josep Mª Dalmau

Josep Mª Dalmau Mar 9, 2015

VISCA EL BARÇA!!!
    Gràcies per la valoració, Josep.