Uploaded June 13, 2015

Recorded June 2015

Viewed 1958 times, downloaded 31 times

near L'Arboç, Catalunya (España)

RAT PENAT - L'Arboç. 130615

Excel·lent ruta i molt dura, per la distancia recorreguda, pel desnivell acumulat i amb pendents de fins al 23% per aconseguir pujar a dalt del terrorífic RAT PENAT.

Sortim de l'Arboç tres amics de la Penya Ciclista, en Josep Lluis, Miquel Angel i Josep, ens dirigim cap a Castellet per travessar el Parc del Foix per l'excel·lent recorregut vora el Pantà de Foix, fem cap a Vilanova i la Geltrú i seguidament a Sitges on trobem l'inici de les famoses Costes de Garraf, amb aquest tram trobem nombrosos grups de ciclistes habituals que provenen de la zona metropolitana.

Just a l'acabament de les Costes del Garraf i abans d'arribar a Les Botigues de Sitges agafem el desviament a l'esquerra i el inici del conegut i mític port de muntanya RAT PENAT.

Ens espera una bona pujada fins arribar al cim i seguidament un bon trencacames, amb continues pujades i baixades de fort desnivell, que posen a prova la preparació física dels ciclistes que s'atreveixen a creuar tot el massís del Parc Natural del Garraf.

Castellet

Sant Jaume dels Domenys

• Photo of sans josep

sans josep Jun 13, 2015

gent d la peña...........el mes absolut respecte a tots vosaltres, per una gesta d aquesta envergadura....................moltes felicitats a tots.

SALUD I CAMES. als vostres peus.

• Photo of Josep Mª Dalmau

Josep Mª Dalmau Jun 14, 2015

Moltes gràcies Pep pel bon humor i pels ànims que sempre ens dones.