Very difficult

May 28, 2021

May 2021

Search by Passing Area

Find trails starting or passing through your selected areas.

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads
Search by Passing Area Search by Passing Area

near Ripoll, Catalunya (España)

Recorregut exigent que supera els 3000m+ i que ens farà pedalar per la Vall de Camprodon i Vall de Ribes.

D'aquesta etapa destaquem 3 ports: Pla d'en Plata (km 25,5), 6km i 400m+ de pujada de ciment que ens portarà fins als peus de la Serra Cavallera; després d'una baixada lenta per ciment trobem el segon port del dia, una altra pujada de ciment fins a Coll de Jou de 8km i 500m+ per arribar a peus del Taga i de Sant Amand; l´última pujada que destaquem és la Collada de Toses, pujada llarga de 25km suau on tindrem la sensació que la bici va ràpida.

També volem destacar la tornada cap a Ribes de Freser per carreteres secundàries combinant asfalt i ciment i que ens farà passar per Toses, Nevà, Campelles i el Baell.

• esteve01 Jun 23, 2021

Semblaria més de gravel

• Photo of R-TRACKS

R-TRACKS Jun 23, 2021

Es pot fer be amb bici de carretera ja que es tot asfalt i ciment, si que es cert que hi han trams de ciment una mica trencats però amb prudència es poden fer sense problemes.