Very difficult

May 28, 2021

May 2021

Advanced Filters

Filter by recording month or date. Find trails only from people you are following.

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads
Advanced Filters Advanced Filters

near Ripoll, Catalunya (España)

Uns dels tracks més exigents que podeu fer, 146km i 3400m+ amb algun tram de ciment que us portaran a gaudir d'indrets espectaculars del Ripollès.

Ja de sortida (km 14) ens espera el port més llarg del dia, el Coll de la Creueta, 20km i 1000m+ per arribar a 1900m d'alçada i gaudir d'unes vistes espectaculars del Pirineu.

Després una baixada fins al poble de la Molina i un seguit de ports curts però exigents combinats amb baixada que ens portaran fins a Ribes de Freser (en aquest tram destaquem la pujada encimentada a Ventolà, pujada curta, dura i espectacular).

Un cop a Ribes comença el segon port de la jornada, Coll de Jou (km 90), 10km i 700m+ amb el primer tram d'asfalt i la segona part a partir de Bruguera de ciment per arribar a les faldes del Taga i Sant Amand.

Després una baixada lenta de ciment fins a Ogassa i ja només ens queda rematar el dia amb Santigosa i Coll de Canes.

Recorregut que destaca per les seves vistes espectaculars de cims del Pirinieu com el Puigmal, Costa Pubilla, Serra Cavallera...i que ens obligarà a fer unes quantes parades per gaudir de la zona.