Very difficult

• Photo of R-TRACKS Creueta - Coll de Jou - Santigosa

May 28, 2021

May 2021

near Ripoll, Catalunya (España)

Uns dels tracks més exigents que podeu fer, 146km i 3400m+ amb algun tram de ciment que us portaran a gaudir d'indrets espectaculars del Ripollès.

Ja de sortida (km 14) ens espera el port més llarg del dia, el Coll de la Creueta, 20km i 1000m+ per arribar a 1900m d'alçada i gaudir d'unes vistes espectaculars del Pirineu.

Després una baixada fins al poble de la Molina i un seguit de ports curts però exigents combinats amb baixada que ens portaran fins a Ribes de Freser (en aquest tram destaquem la pujada encimentada a Ventolà, pujada curta, dura i espectacular).

Un cop a Ribes comença el segon port de la jornada, Coll de Jou (km 90), 10km i 700m+ amb el primer tram d'asfalt i la segona part a partir de Bruguera de ciment per arribar a les faldes del Taga i Sant Amand.

Després una baixada lenta de ciment fins a Ogassa i ja només ens queda rematar el dia amb Santigosa i Coll de Canes.

Recorregut que destaca per les seves vistes espectaculars de cims del Pirinieu com el Puigmal, Costa Pubilla, Serra Cavallera...i que ens obligarà a fer unes quantes parades per gaudir de la zona.