Time  4 hours one minute

Uploaded April 26, 2015

Recorded April 2015

near L'Arboç, Catalunya (España)

PANTÅ DE FOIX - St. Pere de Ribes - Vilafranca del Penedès - L'Arboç. 260415

Ruta del diumenge per anar a fer una volta amb bicicleta de carretera, organitzada per la Penya Ciclista de l'Arboç. Passant per Castellet, Pantà de Foix, Castell de Perelada, Sant Pere de Ribes i anar a esmorzar a Vilafranca del Penedès.

Avui hem sortit una colla de cinc amics de la Penya Ciclista, en Joan, Jaume, Manel, Antonio i Josep.
A Vilafranca del Penedès ens hem trobat al Feliu, Josep J. i el music que han fet un altre recorregut més curt.

El ruta amb sortida de l'Arboç passa pels següents llocs, Castellet, Pantà de Foix, La Marina, Roca Presa, Corral d'en Tort, Corral d'en Milà, El Barri Armanyà, Castell de Perelada, Sant Pere de Ribes, Les Parellades, Canyelles, Sant Miquel d'Olèrdola, La Girada, Vilafranca del Penedès, Puigdesser, La Rovira, Muscarola, Ratera, Les Conilleres, Ermita de Sant Andreu, Cal Morgades del Grau, Les Cases Noves de la Riera, Sant Sadurní, Cal Margarit, Sant Jaume dels Domenys, Llorenç del Penedès, Banyeres del Penedès i tornada a l'Arboç.
  • Photo of Castellet
t

• Photo of Jaume Auvi Miro

Jaume Auvi Miro Apr 26, 2015

La valoració de la sortida d'avui amb els amics de la Penya Ciclista, es molt bona amb les vistes de Castellet, el Pantà de Foix, Vilanova i passant per el bonic poble de S. Pere de Ribes, Vilafranca a esmorzar al Meson del pernil (Bar Catalunya) després amb la panxa plena ens dirigim cap a la Les Conilleres, Castellvi, Sant Jaume, Llorens, Banyeres i L'Arboç arribant sense cap novetat. I les fotos del Josep que fa cada sortida tenen el seu valor per la dificultat que comporta.

• Photo of Josep Mª Dalmau

Josep Mª Dalmau Apr 27, 2015

Hola Jaume!!!
    La ruta està molt bé encara que anava una mica cansat de tants dies d'activitat
    Moltes gràcies per.la valoració.