Technical difficulty   Moderate

Uploaded December 1, 2016

Recorded December 2016

7.8

near L'Arboç, Catalunya (España)

L'Arboç - Pineda de Santa Cristina

Avui també, com cada dijous, la Penya Ciclista de l'Arboç ha organitzat una sortida amb bicicleta de carretera per anar a fer una volta, circular per carreteres tranquil·les, rodar una estona i passar el mati fent esport amb els amics.
Hem sortit un grup de nou amics de la Penya Ciclista de l'Arboç, en Manel, Victoriano, Feliu, Josep S, Ramón, Fernando, Timo, Antonio M. i Josep D.
La ruta d'avui es la que es fa habitualment tots els dijous, direcció la Bisbal del Penedès i des de Masllorenç hem anat direcció a la Juncosa del Montmell, hem esmorzat al bar Marinada del Mirador del Penedès.
Desprès d'esmorzar hem continuat fins a la Juncosa del Montmell, que es el punt mes alt de tot el recorregut, al Papiolet ens hem desviat cap a La Torregassa, fins tornar altra vegada al punt de sortida.
El recorregut circular amb sortida de l'Arboç passa pels següents llocs: Casa-roja, Llorenç del Penedès, El Papiolet, Ortigós, La Bisbal del Penedès, L'Esplai del Penedès, La Font d'en Talló, Masarbonès, Masllorenç, Rotonda de la Rubiola, El Mirador del Penedès, La Juncosa del Montmell, La Bisbal del Penedès, Ortigós, El Papiolet, La Torregassa, l'Hostal, Sant Jaume dels Domenys, Llorenç del Penedès, Banyeres del Penedès i arribada a l'Arboç.

Consells per ciclistes
Tot i les dificultats per circular per ciutats amb tràfic dens d'automòbils el nombre d'usuaris que han fet de la bicicleta el seu sistema de transport urbà no ha parat d'incrementar-se. En altres paraules, cada vegada més persones fan aquest acte cívic, solidari i ecològic de prendre la bicicleta per als seus desplaçaments.
A més, la bicicleta compleix una funció molt important contribuint a millorar la salut de les persones. La bicicleta és font de salut en tots els sentits; redueix el risc d'infarts i el colesterol negatiu, fa augmentar el colesterol positiu, enforteix la musculatura del cos i de l'esquena disminuint-ne dolors i molèsties, millora el sistema immunològic, augmenta la capacitat pulmonar i millora l'estat psíquic. Fer exercici físic moderat habitualment comporta un benefici inmediat en la salut del ciclista, i el fet de no aportar més CO2 a l'atmosfera contribueix a aconseguir un aire més net per respirar.
  • Photo of La Bisbal del Penedès
g

• Photo of sans josep

sans josep Dec 1, 2016

un dijous mes sortida al Mirador de la Joncosa amb gent tranquila i sense guerra. un plaer.

SALUD I CAMES.

• Photo of Josep Mª Dalmau

Josep Mª Dalmau Dec 12, 2016

Bona sortida dels dijous per mantenir l'esperit cilcista.