March 31, 2021

March 2021

near L'Arboç, Catalunya (España)

Sortida desde l'Arboç on anem, direcció Sant Jaume del Domenys per començar a fer el primer coll el de les ventoses fantàstica carretera plena de curves i bons paisatges,recomano fer aquet coll un dia de baixada
Ara toca baixar fins al Pla de Manlleu i començar a fer el segon coll el de la torreta suau va pujant mica en mica,fins aqui portarem 35 kms i haurem fet quasi la meitat del desnivell de la sortida
Baixada espectacular fins a Santes Creus,i ara direcció Tarragona anirem fent kms molts rapids per carretera amb molta recta,on al final es fa un xic avorrit,aixo si per guanyar fondo bon entrenament,ja que no podem deixar de pedalar encara que vagi picant cap a baix
Tarragona visita al anfiteatre i platja si vols i sortim cap a la N340 uns 3 kms,per agafar la tranquila carretera que passa per diferents pobles,Catllar,Riera de Gaia,la Nou de Gaia,Salomó
Per aquestes carreteres trobarem petites pujades de 2 o 3 kms sense gaire desnivell,pero els kms ja van sumant a les cames
Arribarem a la carretra del lateral de la c-51 on es una baixada molt divertida amb bones curves ,per arribar a un trencall per agafar una pista asfaltada que es portara a la Bisbal del Penedès i agafar la carretra de tornada a l'Arboç