• Photo of El Vendrell-Ventoses-Coll de la Torreta-Salomó-St Salvador-El Vendrell

Technical difficulty   Moderate

Uploaded April 24, 2014

Recorded April 2014

near El Vendrell, Catalunya (España)

Aquesta ruta la podriem separar en dos parts, la Primera és vasicament de muntanya ja que pujem als dos colls, el de les Ventoses i al de la Torreta, per tot seguit, baixar fins a Vilarodona.
La segona part seria la rodadora, que seria des de Vilarodona fins al Vendrell, tot i que fins que no enllacem amb la N-340, encara tindrem que salvar algun repetxó.
La ruta no té cap dificultat especial, tant sols superar el desnivell, concentrat a la primera part, i anar sumant quilòmetres.
Aquesta és una bona ruta per agafar fons ja que es pot fer tota a plat, si anem bé de cames es clar.
LA RUTA:
El Vendrell, St Jaume dels Domenys, Les Ventoses, Aiguaviva, El Pla de Manlleu, Ranxos de Bonany, Can LLena, Coll de la Torreta, Les Pobles, Stes Creus, Vilarodona, Montferri, Salomó, La Riera de Gaià, N-340, St Salvador, El Vendrell.
Una ruta per disfrutar del paissatge vinícola penedesenc!!!!!!!