near Santa Maria de Palautordera, Catalunya (España)

Bicicleta de carretera . Ruta en carretera de 109 km i 1.781 metres de desnivell + . Feta el 27-Juliol-2013.
Avui hem volgut fer una ruta per llocs que habitualment no anem . En Cals ha preparat aquesta ruta circular que al principi semblava força urbana però que poc a poc s’ha transformat per carreteres locals, amb paisatges magnífics i llocs singulars.
Hem sortit de Santa Maria de Palautordera i hem passat per Llinars del Vallès, Cardedeu, Granollers, Canovelles, La Sagrera, Sant Feliu de Codines, Sant Miquel del Fai, Centelles, El Muntanyà, El Brull, Collformic, Montseny, Sant Esteve de Palautordera i finalment Santa Maria de Palautordera.
Bona volta, molta calor i moltes ganes de tornar-hi.
Salut i fins la propera.

• oscardc36 Jul 27, 2013

no pareu crac estas fort com un toro saluttt!!! https://ca.wikiloc.com/rutes-bicicleta-de-carretera/cardedeu-canovelles-sant-feliu-de-codines-sant-mi-del-fai-centelles-collformic-27-07-13-4915675/photo-2509389