-45 f

near Arenys de Munt, Catalunya (España)

Ruta que iniciem a Arenys de Munt , pugem xino-xano a Collsacreu i anem cap a Sanata, Sant Pere i Sant Antoni de Vilamajor. Aquesta zona passem per algun lloc inèdit per a mi, pel mig d'urbanitzacions fins a Sant Pere de Vilamajor. Després, passem per les Pungoles per anar a Cànoves i La Garriga. Baixem a Granollers i passem per Cardedeu per pujar al Collet. Ens avituallem a la font de la plaça de Dosrius, la única font que hem trobat al trajecte amb aigua digne per veure, la resta de fonts que hem parat (St Antoni de Vilamajor, La Garriga, La Roca) sembla que ens bevem aigua de piscina, dolenta i calenta. Fet aquest breu parèntesi de l'aigua (hidratació que li diuen ara); la ruta continua fent una "bucle" quan arribem a la rotonda dels 4 rellotges, ja que pugem a Òrrius, baixem fins La Roca per pujar a Parpers, i baixem al Maresme per tornar als 4 rellotges per on havíem passat anteriorment. Ja només ens queda baixar per Argentona i el Cros fins la N2 per anar al barri mariner d'Arenys de Munt i tornar a l'inici.