Uploaded October 18, 2014

Recorded October 2014

9.6

near Beniarjó, Valencia (España)

Valencià:

Ruta en bici de carretera a l'Alt d'Almiserà, a Pego. Vistes a La Vall de Gallinera, i Vall d'Ebo. S'hi veu la marjal de Pego-Oliva, i muntanyes com les de La Segària i el Montgó.

Per anar, hem pujat La Llacuna, (Villalonga), i hem seguit fins al final de la nova carretera, i després hem baixat la Vall de Gallinera. Quan arribem a Benialí, girem a la dreta al final del poble, i comencem a pujar rampes prou difícils i llargs, fins arribar al Mirador del Xap, on observem tota la vall. Després seguim els camins indicats al mapa fins arribar a les antenes. Cal destacar que aquests últims camins tant com els de la baixada es troben en males condicions. Desrpés baixem fins a Pego.

Castellano:

Ruta con bici de carretera a l'Alt d'Almiserà en Pego. Vistas a La Vall de Gallinera, y Vall d'Ebo. Se ve la marjal de Pego-Oliva, i montañas com les de La Segària i el Montgó.

Para ir, hemos subido La LLacuna (Villalonga), y hemos seguido hasta el final de la nueva carretera, donde bajamos a la izquierda por la valle. Cuando llegamos a Benialí giramos a la derecha y subimos hasta el Mirador del Xap, por una carretera con bastante dificultad y que requiere bastante esfuerzo. Desde aquí se aprecia una gran panorámica de toda la valle. A partir de ahora, seguimos los caminos indicados en el mapa hasta llegar a las ateneas. Cabe decir que estas últimas carreteras tanto como las de la bajada se encuentran en bastante mal estado. Una vez arriba, bajamos a Pego.

English:

Road bike route to the a l'Alt d'Almiserà, (aerials of Pego). Views of a La Vall de Gallinera, and of the Vall d'Ebo. You can see the long marsh of Pego-Oliva,and mountains like La Segària and the Montgó.

In Villalonga, we climb up to La LLacuna, and follow the new road right to the end, where we turn left and zigzag down the valley, until Benialí, where we turn right and start a tough climb up to the Mirador del Xap (fantastic view of the valley). After we follow the roads to the aerials such us they are shown on the map. These roads, like the ones that go down into Pego are in quite bad conditions, and very stony.