Uploaded May 29, 2014

Recorded May 2014

near L'Arboç, Catalunya (España)

290514 L'Arboç-Bràfim

Avui hem sortit amb bicicleta de carretera una colla de sis amics, en Manel, Ramon, Joan, Mateu, Antonio i Josep. Hem anat a fer la ruta típica que es fa habitualment tots els dijous, generalment es tracta de trobar-nos a esmorzar a Cal Sisco de Bràfim i després pujar fins a la Juncosa del Montmell, que es el punt més alt del recorregut amb una altura de 470m, Però avui com que feia un dia molt tapat i hem vist que a la Juncosa del Montmell plovia a bots i barrals ens hem desviat de la ruta i hem tornat per Masarbonès i per la Idiada per una pista que surt directament al Priorat de Banyeres, es tractava d'arribar com més aviat millor a casa, doncs entre Masllorenç i Can Gordei ens han agafat rams d'aigua.

La distancia total ha estat de 73.00km.
L'altura acumulada ha estat de 516m.
Tot amb un temps aproximat de 3hores, 24 minuts, incloent-hi vàries parades.

Hi ha una errada amb el track, entre l'Arboç i La Bisbal del Penedès, que no m'he recordat de ficar-lo amb marxa.
La ruta amb sortida de l'Arboç passa pels següents llocs: Casa-roja, Llorenç del Penedès, El Papiolet, Ortigós, La Bisbal del Penedès, L'Esplai del Penedès, La Font d'en Talló, Masarbonès, Masllorenç, Montferri, Vilardida, les Quatre Carreteres, entrada a Bràfim per la banda sud, ruta de tornada Bràfim altra vegada per les Quatre Carreteres, Vilardida, Montferri, Masllorenç, La Font d'en Tallò, Masarbonès, L'Esplai del Penedès, Can Gordei, La Idiada, El Priorat de Banyeres, Llorenç del Penedès, Polígon L'Empalme, Banyeres del Penedès i arribada a l'Arboç.