Uploaded September 26, 2014

Recorded September 2014

near L'Arboç, Catalunya (España)

250914 l'Arboç- Bråfim

Avui també, encara que ha fet quatre gotes, com cada dijous hem sortit amb bicicleta de carretera una colla de quatre amics de la Penya Ciclista de l'Arboç, en Ramón, Mateo, Antonio de Llorenç del Penedès i Josep. Hem anat a fer la ruta típica que es fa habitualment tots els dijous, es tracta de anar fins a Bràfim, pero hem continuat una mica més fins a la rotonda de Vila-bella, hem fet la volta i hem anat a Bràfim a trobar-nos a esmorzar a Cal Sisco, després han anat fins a la Juncosa del Montmell, que es el punt més alt de tot el recorregut. Avui al arribar a la cruïlla de Vilardida ens hem dividit, jo he anat pels cirerers i he continuat cap al Coll de la Rubiola, La Pineda de Santa Cristina i la Bisbal del Penedès, i els altres han anat cap a Montferri i cap a La Juncosa del Montmell.

La ruta circular amb sortida de l'Arboç passa pels següents llocs: Casa-roja, Llorenç del Penedès, El Papiolet, Ortigós, La Bisbal del Penedès, L'Esplai del Penedès,La Font d'en Talló, Masarbonès, Masllorenç, Montferri, Vilardida, les Quatre Carreteres, circunvalació de Bràfim, rotonda Vila-bella i Bràfim. Ruta de tornada altra vegada per les Quatre Carreteres, Vilardida, els cirerers, Rodonyà, Coll de la Rubiola, La Pineda de Santa Cristina, La Bisbal del Penedès, Rotonda La Bisbal del Penedès, Ortigós, El Papiolet, Llorenç del Penedès, Casa-roja i arribada a l'Arboç.