Uploaded August 21, 2014

Recorded August 2014

near L'Arboç, Catalunya (España)

210814 l'Arboç-Bråfim

Avui també, com cada dijous, encara que el temps amenaçaba de ploure, hem sortit amb bicicleta de carretera una colla d'onze amics de la Penya Ciclista de l'Arboç, en Jaume, Manel, Ramón, Feliu, Antonio, Juan, Mateo, Dani, Antonio de Llorenç del Penedèsi, Miquel i Josep D. Hem anat a fer la ruta típica que es fa habitualment tots els dijous, generalment es tracta de trobar-nos a esmorzar a Cal Sisco, al Centre Civic de Bràfim i després pujar fins a la Juncosa del Montmell, que es el punt més alt de tot el recorregut. Avui també al tornar a Masllorenç ens hem dividit, uns quants han anat per Masarbonès i els altres hem anat cap a la Juncosa del Montmell. Despres, al arribar a la rotonda d'entrada a l'autopista AP-2 ens hem retrobat altra vegada amb els que han anat per Masarbonès i hem anat tots de tornada cap a l'Arboç.

La ruta circular amb sortida de l'Arboç passa pels següents llocs: Casa-roja, Llorenç del Penedès, El Papiolet, Ortigós, La Bisbal del Penedès, L'Esplai del Penedès, La Font d'en Talló, Masarbonès, Masllorenç, Montferri, Vilardida, les Quatre Carreteres i entrada per la banda sud a Bràfim. El Jaume, Manel, Mateo i Manel han anat a fer la volta més llarga per Alió i Puigpelat, els altres hem anat a esperar-lo a la rotonda de Vilabella. Ruta de tornada Bràfim altra vegada per les Quatre Carreteres, Vilardida, Montferri, Masllorenç, El Mirador del Penedès, La Juncosa del Montmell, Rotonda La Bisbal del Penedès, Ortigós, El Papiolet, Llorenç del Penedès, Casa-roja i arribada a l'Arboç.