Uploaded July 3, 2014

Recorded July 2014

near L'Arboç, Catalunya (España)

030714 L'Arboç-Bräfim

Avui, com cada dijous, hem sortit amb bicicleta de carretera una colla de deu amics, en Manel, Antonio, Victoriano, Ramón, Feliu, Antoni de Llorenç del Penedès, José Luis, Santi, Albert i Josep. Hem anat a fer la ruta típica que es fa habitualment tots els dijous, generalment es tracta de trobar-nos a esmorzar a Cal Sisco de Bràfim i després pujar fins a la Joncosa del Montmell, que es el punt més alt de tot el recorregut. Avui la intenció era d'anar mes lluny a fer la volta per Alió i Puigpelat, pero com mes tiravem el cel s'estava ficant mes negre i com que han començat a caure gotes d'estiu hem anar escurçant el recorregut i tampoc hem anat a pujar a la Juncosa del Montmell i hem tirat recte pel Coll de la Rubiola avall. Tampoc hem anat a fer la volta altra vegada per Montferri i Masllorenç, quan som a la cruïlla de Vilardida hem escollit d'anar recte pels cirerers, per aquest recorregut no es fa tanta volta pero la carretera es molt més transitada amb cotxes i camions.

La distancia total ha estat de 66.22 km.
L'altura acumulada ha estat de 487 m.
L'altura màxima ha estat de 414 m.
Tot amb un temps aproximat de 3hores, 07 minuts, incloent-hi vàries parades.

La ruta circular amb sortida de l'Arboç passa pels següents llocs: Casa-roja, Llorenç del Penedès, El Papiolet, Ortigós, La Bisbal del Penedès, L'Esplai del Penedès, La Font d'en Talló, Masarbonès, Masllorenç, Montferri, Vilardida, les Quatre Carreteres i entrada per la banda nord a Bràfim. Ruta de tornada Bràfim altra vegada per les Quatre Carreteres, a Vilardida tot recte pels "cirerers" (no se quins cirerers perque no ni ha cap de cirerer), Rodonyà, Coll de la Rubiola, La Pineda de Santa Cristina, Can Gordei, La Idiada, Rotonda La Bisbal del Penedès, Ortigós, El Papiolet, Llorenç del Penedès, Polígon L'Empalme, Banyeres del Penedès i arribada a l'Arboç.

La Bisbal del Penedès

Banyeres del Penedès

• Photo of sans josep

sans josep Jul 4, 2014

bon dia Josep.....la dita pujada dels cirerers, crec q varem ser els de la peña ciclista d l'Arboç q la betejarem així, degut a q en els anys 70-80 estaba ple d cirerers, lo q ara esta tot erm, no es estrany q facis al comentari d q no i a cap arbre d aquest fruit,pero i eren, i (en aquellos tiempos) la pujada era com ara, pero, el terra era ple de boñs i molt dolent, lo q feia q la bici costes molt mes d'arrastrar........com ja venies tocat es feia eterna, ja ja ja...salutacions.

• Photo of Josep Mª Dalmau

Josep Mª Dalmau Jul 4, 2014

Hola Pep!
    Moltes gràcies per l'aclariment, el dels cirerers és un nom que no entenia però ara sí que es escaient. Ara, com abans també, aquest tram de la carretera C-51 és una mica complicat, perquè és estret i no hi ha arcén. Esperem que es faci aviat el viaducte del Gaià i ens quedi per als ciclistes un tram amb molta més seguretat.