Moving time  one hour 17 minutes

Recorded February 2020

0.8
1.6

near La Barceloneta, Catalunya (España)

Aproximació a l'avenc del Ginebró a Begues.
La pista està en bon estat fins el punt d'inici de la ruta.
Cavitat molt complerta. Té una mica de tot.

El primer pou de 24m volat és preciòs.

La seva base es amplia i es pot gaudir de colades, curioses banderes i diferents formacions que vesteixen les parets.

Hem trobat 5 granotes, 2 salamandres i un escarbat a la base del P24. Les hem tret a l'exterior.
Sempre tenim el dubte de si s'han de treure aquests animals o s'han de deixar. A nosaltres ens sembla que estaràn millor fora. Estaria molt be que un biòleg ens donès la resposta...

A partir d'aquí la cavitat canvïa. Entrem en una serie de 3 pouets, tots 3 de 13 m . Les dimensions son més contingudes, trobant-nos un parell d'estretors no selectives. És qüestió d'anar colocant-se be i anar fent.

Material:
Cordes: 1x80, 1x30
Mosquetons: 21+ 2 as (dinema)
Bagues: 4
Tot en spits. Hi han tambè alguns parabolts de 10mm sense xapa ni tuerca que ens facilitaran la instal.lació en algún punt. Hem fet servir 2.