• Photo of Zagajička Brda - najkraći prilaz

0.6
1.1

near Šušara (Serbia)

Dosta ljudi se interesuje kako može sa malom decom da dođe do Zagajičkih brda i tamo provede najveći deo kvalitetnog vremena ne trošeći snagu na kolske puteve koji vode do i od ovog lokaliteta. Ovaj trek opisuje upravo takav prilaz brdima. Sa glavnog magistralnog puta Pančevo - Vršac je potrebno u mestu Uljma skrenuti desno putem za Belu Crkvu. Ubrzo zatim u mestu Izbište ponovo skrenuti desno ka Šušari.

U nekom trenutku put se penje na breg i pravi blagu krivinu udesno. Odmah posle krivine treba skrenuti na poljski put levo OPISAN OVIM TREKOM.

Ovaj put je najkraća veza Zagajičkih brda i nekog asfaltnog puta i koja iznosi 4 kilometra
(do antene) pri čemu se ne gubi na visini. Sa dobrim automobilom sa podignutom šasijom je moguće nastaviti ovim putem i dodatno skratiti pešačenje skoro upola! Nije preppručljivo voziti do samih brda gradskim automobilom – poslednja sekcija poljskog puta je prilično izbrazdana sa nekoliko kritičnih dubokih ulegnuća.

Stanje puta zavisi i od doba godine. Ja sam prošao autom bez problema krajem oktobra kada su poljski radovi već izmakli a mojoj poseti prethodio relativno suv period.

Dakle stanje puta je teško predvideti. Takođe nema baš mnogo prostora da se auto "parkira" u samom polju, ako tuda vršljaju traktori i kombajni tj. ako je sezona radova, može da se desi da se nekom nađete na putu.

Čak i da se ceo ovaj put prepešači, opet je to najkraća veza do Zagajičkih brda i ide samim grebenom nema penjanja uzbrdo (ako vodite baš malu decu).

Sve u svemu isplati se.

Ostatak teksta se nalazi na mom blogu: