Uploaded June 18, 2015

Recorded June 2015

2.0
4.1

near El Bruc, Catalunya (España)

Avui tornem a sortir a la muntanya, la Noe, en Pep i jo. Volem pujar un nou torrent dels que ens queden pendents.
Em trobo amb en Pep a Olesa, “ avui estrenem cotxe nou d’en Pep “ carreguem el cotxe i apa a buscar a la Noe a Esparraguera.
Un cop recollida la Noe, ens dirigim cap al Bruc, abans d’arribar a la Plana Llarga deixem el cotxe i anem a buscar el camí de Can Salses.
Rodegem el Castell per la part de baix i seguim fins a trobar el Torrent de la Coma del Pastor, comencem a pujar, tot seguin les senyals de color groc i poc a poc anem remuntant el torrent, hi ha trossos molt xulos, pedres immenses, i un camí molt distret.
Sortim del Torrent per anar a trobar el Pas de la Llastra, una petita grimpadeta per anar a trobar el coll , que ens portarà fins el camí del Cabrit.
Girem a l’esquerra per anar cap al Torrent de la Coma dels Naps de Baix, coronat per l’Agulla Fina, i amagat per uns blocs de pedra que fan de pas.
Ja estem al inici del Torrent del Boixar, fem unes fotos Clic clic coronats els Blocs.
Ens col•loquem els arnesos, traiem la corda petita i comencem a baixar, el primer pas és un salt amb un tronc que ens ajuda a baixar.
Anem intentant recordar els trams, ja que no fa gaire l’havíem fet.
Arribem al primer ràpel, i en Pep em deixa preparar la corda per fer la baixada, la paret està ben equipada i no hi ha cap problema, m’enganxo a la corda i apa avall que fa baixada, segueix la Noe i en Pep, recollim la corda i a seguir per anar a trobar el segon ràpel i el tercer i més llarg.
Recollim trastos i cap avall fins a trobar la bassa on trobem l’encreuament que ens torna a pujar cap a la Cova del Cabrit, casi a dalt trobem un corriol que surt de l’esquerra i ens porta fins la Roca del Tambor, agafem direcció cap a la Font del Xebret, i d’aquí direcció a la ferrada del Lloro.
Fa molta calor i estem acalorats i cansats, és tard i decidim pujar-la i baixar per l’últim ràpel del Torrent del Lloro, un cop a dalt, baixem fins a la sortida del ràpel, està ben assegurat per passar la corda, el ràpel sembla bastant tècnic i el cansament ens fa dubtar i com se’ns fa tard i volem anar a dinar a Olesa el deixem per un altre dia, muntem el ràpel per baixar la ferrada i apa avall, recollim i baixen per el camí de la Cova de l’Arcada fins a la Plana Llarga, i al cotxe.
Estem una mica cansats però el fet d’anar a dinar i poder prendre una cerveseta ens anima i ens treu el cansament.
Com sempre una bona sortida amb bona companyia.

Adéu

TORRENT DEL BOIXAR 1er RAPEL

TORRENT DEL BOIXAR 2º RAPEL

TORRENT DEL BOIXAR 3er RAPEL

VIA FERRADA DEL TORRENT DE LES GRUTES ( PUJADA )

VIA FERRADA DEL TORRENT DE LES GRUTES ( RAPEL DE BAIXADA )

FOTOGRAFIES PEP

FOTOGRAFÍES PEP

TORRENT DEL BOIXAR 1er RAPEL

ROCA DEL TAMBOR

INICI TORRENT DEL BOIXAR

TORRENT DELS NAPS D'ABAIX-TORRENT DEL BOIXAR

VIA FERRADA DEL TORRENT DE LES GRUTES ( PUJADA )

• pepolesa Jun 29, 2015

Molt be Santi.
    Va ser dura pero intensa i gratificant, Jo m'ho vaig passar molt bé.
    Ens va faltar el rappel final del lloro, peró ja esta bé. Aixi ens queda pendent per una próxima sortida.