0.7
1.4

near Alfara de Carles, Catalunya (España)

Pujant un dia per anar a la cova dels Adells vaig veure que teníem un preciós barranc a la nostra dreta. vet aquí que avui l'anem a fer.
Des de Els Reguers anem cap al Toscar per la pista. Deixem el cotxe en el parquing que hi ha amb uns panells explicatius de la zona.
Agafem el camí que porta al Refugi de Clotes, a Coll de Carabasses i a la Cova dels Adells.
Nosaltres anirem camí de la Cova i anirem deixant els altres camins a la nostra esquerra. Fins a la Cova dels Adells tenim 1 hora ben bona. Aquí el camí se'n va cap a l'esquerra, però nosaltres anirem cap a la nostra dreta tot buscant el començament del barranc que ens ha acompanyat durant tota la pujada. Vistes impressionants !!! Amb uns 200 metres ja estem a l'entrada del barranc. Es tracta d'un barranc sec excepte durant llevantades.
Al començament el barranc el trobem una mica tapat per la malesa...anem buscant el camí. El ràpel més llarg és de 22 metres, es tracta de l'ULLAL DEL VI., marcat amb un WP. Després anem trobantalgun ràpel més curt i alguna desgrimpada. Fotos impressionants !!!
El barranc acaba al costat d'un mas. Hem de seguir una sendera fresada. Aneu amb compte doncs hem trobat un camí tapat. Està marcat. Al final anem a petar al camí de sortida.
Un bon barranquet per fer sec !!!