Uploaded November 20, 2013

0.4
0.8

near Talarn, Catalunya (España)

Itinerari de descens del barranc de Lleons, en el seu tram engorjat, amb l´única dificultat d'una vertical de 3 metres equipada amb 2 ancoratges químics amb anella per a la instal·lació d'una corda de ràpel.
Ruta considerada fàcil tenint-la en compte com a descens de barrancs; si es considera com a ruta de senderisme, es cataloga com a difícil.

Bridge

Pont

Pont en el camí de Talarn a Santa Engràcia
River

Inici descens

Mountain pass

Agulla

Agulla de roca singular, separada de la paret.
Door

Via d'escalada i sortida

• Photo of DavidLamolla

DavidLamolla Sep 3, 2018

Gràcies per compartir!
    He fet l'engorjat amb les filles, i ens ha agradat molt.
    Nosaltres hem deixat el cotxe més endavant del vostre track, que inicieu al mateix poble. Passada la font, i en un descampat a la carena on sembla que hi havia un abocador, que no es reconeix.
    Barranquet molt bonic, tot i que tenia molt de fang, i en remoure el llit del riu, deixava de ser transparent.
    La sortida l'hem feta per una paret a la dreta amb algunes xapes, però de molt fàcil grimpada (II grau o Fàcil, jo diria)