Uploaded September 18, 2018

Recorded September 2018

9.1

near Klingenstein, Baden-Württemberg (Deutschland)

Ruta realitzada el dia 13-09-2018.
Sortim de Blaustein i pel carril bici ens dirigim fins el centre d'Ulm per visitar la catedral (Münster), l'Ajuntament (Rathaus) i sortir pel passeig que voreja el Danubi (Donau) resseguint el que semblan unes antigues muralles de la ciutat, fins que el travessem per anar fins el lloc on el Danubi rep les aigües del riu Iller, que seguim a continuació per l'Iller Radweg fins a Senden, població que travessem per dirigir-nos sempre cap a l'Est passant per zones molt agrícoles, dinem a Finingen i a la sortida uns trons ens fan accelerar la marxa, travessar Neu Ulm i després de tornar a travessar Ulm, enfilar cap a Blaustein. Malgrat els trons, tot va quedar en nores.
Al centre d'Ulm, val la pena visitar l'interior de la catedral i sobre tot, veure el monument que tenen dins una vitrina a l'Spatz (pardal), que té una curiosa llegenda d'haver salvat la ciutat. Molt a prop, trobem el preciós Ajuntament que també es mereix d'aturar-si una estona i baixant cap el Danubi, trobem les cases del Barri dels Pescadors, abans de sortir de les muralles i trobar-nos un esplèndid passeig que voreja el Danubi i pel qual transcorre el Donau Radweg. Una vila molt maca i amb molts recorreguts per les bicis que fan que les puguis recórrer de punta a punta sense cap problema. A veure si els nostres polítics n'aprenen de copiar.
El recorregut en breu:
Blaustein - Ulm - Donau Radweg - Iller Radweg - Senden - Weiler - Finingen - Eulesweg - Ludwigsfeld - Neu Ulm - Ulm - Blaustein.
Temps efectiu: 3h. 38'
River

El Danubi

Building of interest

Ulmer Rathaus (Ajuntament)

Canvi de nivell per a bicis