Uploaded June 9, 2014

Recorded May 2014

near Manresa, Catalunya (España)

Primavera 2014. Dia 1. Manresa Prades. 31 05 2014
La cra. d'igualada és tranquil·la, algun que altre ciclista fins a arribar a Meians. Baixada a igualada. Deixo aquesta població per la cra. de Santa Coloma. A l’alçada de Sant Martí de tous volia carregà el bidó amb isòpter a la benzinera i amb crida l’atenció doncs ha esdevingut un magatzem de llenya. Cap a tous a la font empleno el bidó i afegeixo la pastilla de beguda isotònic que porto per aquests casos.
Ara segueixo per la tranquil·la carretera de Bellprat, amb algun empit que fan suar. A Bellprat estan de fira del llibre bell. És ben bé una festassa. De Bellprat segueixo cap a Santa Coloma de Queralt i d'aquí cap a Rocafort de Queralt. Parada i fonda al Restaurant Rocafort.
Després del dinar el millor seria la migdiada, però avui he pensat d’arribar a Prades i cal anar fent ni que sigui a poc a poc.
Vaig fent per carreteres tranquil·les, creuo Solivella, Blancafort, L’Espluga de Francolí i a Vimbodí tot canvia. Comença de pujar primer suau fins a Vallclara, segueix pujant fins a Vilanova de Prades. Aprofito per reomplir bidons unes fotos i darrers quilometres fins a Prades.
Prades és una vila i municipi de la comarca del Baix Camp. El poble també és conegut com la Vila Vermella per la pedra sorrenca de color rogenc que caracteritza gran part dels seus edificis.
Ttambé és festa la festa de farigola. La plaça és plena de parades i els carrers estan ben engalanats de farigola, dona gust de fer un tom abans de sopar.
Avui toca sopar dormir i esmorzar a l’Hotel la Botiga a la mateixa plaça major, quin luxe i tot improvisat que bé.