Time  6 hours one minute

Uploaded September 6, 2019

Recorded September 2019

near Sant Ponç, Catalunya (España)

Bicicletada del divendres amb el següent recorregut: Sortim de l’aparcament del Pavelló de Fontajau, Pont de Fontajau, V.V. d’Olot, Hortes de Santa Eugenia, Hortes de Salt, Deveses del Marquès de Camps, la Pilastra, Bescanó, Vilanna, Camins del Pla d’Avall (Anglès), V.V. d’Olot, la Cellera de Ter, el Pasteral, Amer, les Planes d’Hostoles, Carretera de Sant Gregori, les Encies, Sant esteve de Llémena, Sant Martí de Llémena, el Pla de Sant Joan, Llorà, Carretera de Santa Afra, Carretera del Raval, Camí de les Hortes del Llémena, Carretera del Veïnat de l’Església, Carrers de Sant Gregori, Camí Ral, Veïnat de les Cases Noves, Polígon de la Nestlé, Carrilbici del Parc de Domeny i Pavelló de Fontajau.

Bicicletada en que fins a les Planes es exclusivament seguint la V.V. d’Olot (excepte l’entrada a la Cellera) i la tornada majoritàriament per la Carretera de Sant Gregori excepte el tram final que es fa per carreteres secundaries i el Camí Ral de Sant Gregori a Girona. No te cap dificultat tècnica, excepte les derivades de com pot afectar la climatologia als camins de terra. Cal que tenir en compte que a la Carretera de Sant Gregori comencem sense transit per acabar amb força quan ens acostem al mateix, d’aquí les marrades tant bon punt ho podem fer per camins acceptables.

Bicicletada efectuada el 20190906.

Aparcament Pavelló de Fontajau

Carrers

La Cellera de Ter

V.V. d'Olot

El Pasteral (Barri de Sant Francesc)

Ull, creuament Carretera d'Olot

Santa Maria de Ginestar

Camins asfaltats

Camií de terra

Pilones per si hi ha aigua

Asfalt

Sant Gregori

Església Nova de Sant Gregori

Camí ral de Girona (de terra)