Moving time  19 hours 52 minutes

Time  3 days 8 hours 12 minutes

Uploaded October 2, 2019

Recorded September 2019

near Castellfollit de la Roca, Catalunya (España)

Ruta circular en 4 dies:

Etapa 1 : Castellfollit de la Roca - Girona

Sortim de Castellfollit de la Roca i ens dirigim direcció Olot seguint corriols no gaire comodes fins a arribar al carril bici al mig de Olot on comencem a seguir la ruta del carrilet que ens deixa a Girona.

Etapa 2 : Girona - Palafrugell

Sortim de Girona i continuem seguint la ruta del carrilet que acaba a prop de Sant Feliu de Guixols, alla empalmem la ruta seguint les indicacions de Pirinexus fins a arribar a Palafrugell passant vora el mar i seguint tota l'estona pistes comodes.

Etapa 3 : Palafrugell - Figueres

Continuem amb les indicacions que ens marca la Pirinexus fins a arribar a Castelló d'Empuries on ens desviem igualment per camins comodes fins a arribar a Figueres.

Etapa 4 : Figueres - Castellfollit de la Roca

Sortim de Figueres i per tal d'evitar la carretera Nacional anem seguint una ruta de BTT que va passant per diferents poblets amb força mes desnivell i camils algu mes complicats fins a arribar a Besalú. Igualment seguim per camins i corriols de muntanya que atravessen poblets i indrets dignes de fer una parada com per exemples a les cabanes d'en Garrell a Argelaguer. Seguim per camins fins a Sant Jaume de Llierca i alla agafem un tram de carretera secundaria per finalitzar la ruta de nou a Castellfollit de la Roca tot enfilant la ultima pujada amb les magnifiques vistes del penyasegat que caracteritzen aquest poble.